Omdömen om Shurgard Upplands Väsby
✓ Första månadshyran 1 kr * ✓ Gratis bokning & avbeställning ✓ Ingen depositionsavgift
FOR EVERY MOVE IN LIFE
Meny Menystängning
Magasinering hos Shurgard Upplands Väsby
Boka online och spara upp till 20% varje månad*

Kundrecensioner

Datum
Betyg
Synpunkter
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Riktigt bra service

Hon som hjälpte mig var en stjärna. Trots två uttråkade barn och en stressad pappa så tog hon det lugnt och hjälpte till långt utöver vad tjänsten kräver.
Riktigt nöjd!
Anonym
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Vänligt bemötande och god service.

Ja, jag skulle rekommendera dem. Vänligt bemötande och god service.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Hyra förråd

Bra bemötamde.
Anonym
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Grear

Easy, simple, flexible and great
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Lätt att lasta av och på med bra kärror

Allt fungerade perfeckt
Anonym
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Enkelt och smidigt

Allt gick jättebra
Anonym
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Nöjd kund

Proffs och hjälpsamt!
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Mycket bra kundbehandling klart och tydligt informasjon och visning av lageret
Mvh
Patrick Fransson
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Det var bra förråd
Anonym
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Mycket nöjd

Mycket trevligt bemött, tackar för det!
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
👍
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Toppen

Ja det gör jag. Hon som tog emot mig var proffsig och trevlig
Anonym
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Bästa service. Super trevlig personal och ett bra ställe att hyra förråd hos.
Anonym
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Yes I will recommend them, they are professional and always ready to help
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Trygg och säker förvaring

Trevligt bemötande. Allt gick snabbt, smidigt och enkelt. Det känns tryggt och säkert att ha sina saker hos Shurgard. Närheten till förrådet är ett plus.
Anonym
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Trevlig och serviceinriktad personal i Upplands Väsby

Trevlig och serviceinriktad personal i Upplands Väsby
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Fantastiskt trevlig och proffsig personal. Känns säkert!

Längesen jag träffade på så trevlig och proffsig personal. Visade runt, föreslog tillbehör att införskaffa bland era produkter. Känner mig mycket trygg med att förvara alla mina saker hos er en period.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Service inriktad och sympatisk personal.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Trygg förvaring på Shurgard

Personalen på Shurgard Väsby är väldigt trevliga och hjälpsamma,
och det gick snabbt och smidigt att hitta ett förråd i rätt storlek, som jag var i behov av.
Det känns tryggt att förvara på Shurgard
Anonym
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Mycket nöjd med servicen, allt har löst sig bra!
Anonym
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Service minded staff

Excellent service and service minded staff. Fast handling of the administration. Took me 20 minutes from Entering the facility, the facilities showed, admin work, testing the code and locking the storage by myself, buying some boxes and leave. All with a smile.
Anonym
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Toppen Service
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
Servicen från samtliga Shurgard-medarbetare har varit helt ok.

Det vore bra att i förväg veta vad man skall göra av bilen i garaget, medan man hämtar/lämnar sina objekt i förrådet. Nu vet jag att man kan stå invid garageplanens portar, även om de inte har hänglås. Jag vet även att man kommer att bli uppringd ifall någons bil inte står bra till, men det kräver förstås att medarbetaren finns där.

Ej genomtänkt förslag: Dels en skylt vid entréplanshissen som förklarar, dels att ni har en kamera som ansluts till bemannad central som kan ringa upp därifrån (förmodar att bilregistreringsnumret redan finns i ert system, från entrétillfället.)
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

No

The servis shots very good
Anonym
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

Recommended

Very happy with the overall experience.
Anonym
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
Rekommenderar
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

Oklarhet vad gäller uppsägningstider och faktureringsregler

Oklarhet vad gäller uppsägningstider och faktureringsregler vid hyresperioder som inte sammanfaller med kalendermånader
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

Regler och info om uppsägning/avslut är oklara.

Service är bra men kunskap eller förmåga att förklara regler för uppsägning kunde vars mycket bättre.
Anonym
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

bra hjälp

bra hjälp och visning och hur man hittar i lokarlerna
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
trevlig personal,den får vi väl se var tiden lider :-)
Anonym
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

Trevlig och hjälpsam personal. Bra produkter att köpa.

Personalen var mycket tillmötesgående och "serviceminded" vid mina besök. Enda nackdelen med stället är att det bara finns två vagnar att lasta på. Väntetiden upplevs lång när man väntar på sin tur, när någon annan kund kommit före.
  • true
  • true
  • true
  • false
  • false
in the first moment i orderd 7 cubic and i was there 2 times but not flexbility
Sophie K
Hello, thank you for taking the time to evaluate us. In order to help us improve our services in the future, could you contact us by phone to explain the reason for your dissatisfaction in further detail? We remain at your disposal. 6/26/2020 7:40:31 AM
  • true
  • true
  • true
  • false
  • false
mid service
Sophie K
Hej Javad! Tack för att du tar dig tid att bedöma oss. För att hjälpa oss att förbättra våra tjänster i framtiden, skulle du kunna kontakta oss per telefon för att mer ingående förklara varför du är missnöjd? Vi står till ditt förfogande. 4/2/2020 9:04:11 AM
  • true
  • true
  • true
  • false
  • false

Ny kund. Har därför ingen uppfattning i nuläget

Ny kund. Har därför ingen uppfattning i nuläget
Anonym
  • true
  • true
  • true
  • false
  • false

Kommentarer

Först står det att jag ska betygsätta den tjänst ni tillhandahåller och när jag klickar på stjärnan i fråga står det att jag ska lämna omdöme om den service jag fått. För mig blir det helt fel, utan flöde. Man ska väl snarare be om anledningen till betygsättningen? Jag ska lämna omdöme om servicen just denna Shurgard levererat? Den var professionell, gick smidigt. Kostsamt för just mig, oavsett storlek egentligen.

Tjänsten får dessa stjärnor för att det är en tjänst jag inte behövt nyttja tidigare (hyra av förråd där saker ska förvaras i väntan på inte längre förvaras). Jag betygsätter alltså själva tjänsten (uthyrning av förråd, där man förvarar saker i väntan på att de inte längre ska förvaras) som Shurgard tillhandahåller men inte specifikt tjänsten från Shurgard själva.
Sophie K
Tack för att du tar dig tid att lämna ett omdöme om din magasineringsupplevelse hos Shurgard. Om du skulle vilja att vi undersökte detta åt dig ber vi dig att mejla ditt kund-ID och telefonnummer till info@shurgard.se. 8/19/2019 8:01:14 AM
Anonym
  • true
  • true
  • true
  • false
  • false
Personalen kändes lite nonchalant och extremt långsam att få ihop papper osv.
Ville köpa till garderober men fanns bara 2 hemma samt bara 2 bubbelplastrullar.

Köpte sängplastsäck för dubbelsäng men en madrass 180cm gick inte i på långa vägar, väldigt dåligt. Kollade flera ggr att jag köpt rätt vilket jag gjort.
Sophie K
Hej! Tack för att du tar dig tid att ge oss dina synpunkter. Vi har vidarebefordrat dina påpekanden till anläggningspersonalen, som kommer att undersöka detta och kontakta dig inom kort. 8/2/2019 11:55:37 AM
Anonym
  • true
  • false
  • false
  • false
  • false

Tjatiga om tider

När man bokat ett förråd så är det väldigt viktigt att fortast möjligt komma in och träffa en anställd. Det ska bokas tider
och även att man förklarar att man har svårt att komma in på deras tider. Lämnar som förslag att jag kan komma in under deras öppettider för att ta deras möte. Men mail korgen blir full det rings i mängder och det tjatas om att boka tid. Förmodligen inte dom anställdas fel utan deras rutiner.

I en övrigt totalt digitaliserad anläggning så måste man köpa lås till sitt förråd. Inte jätte dyrt men ändå en känsla på girighet.
Går att lösa med kod hela vägen.
Sophie K
Hej! Det var verkligen tråkigt att höra att du inte har haft en positiv upplevelse hos Shurgard. Vi vill definitivt undersöka detta mer ingående. Vi ber dig att mejla ditt kund-ID och telefonnummer till info@shurgard.se så att vi kan kontakta dig. 7/6/2020 7:48:44 AM
Anonym
  • true
  • false
  • false
  • false
  • false
Ett vänligt och proffsigt bemötande, lätt att boka och jag är supernöjd med läget och tillgängligheten!
Marie-Christine U
Kära kund,Tack för du vill ge oss feedback.Med vänlig hälsning Shurgard 11/28/2019 9:13:35 AM
  • true
  • false
  • false
  • false
  • false

Taskig attityd hos er anställde.

Hade bokat förråd till mitt företag. När jag kom ner för att skriva på kontraktets så sa er anställde att jag måste betala första fakturan på plats, med kort.
Jag sa att det inte framgick i den information jag fått i mailbekräftelsen och att jag inte har något företags kort. Då fick jag svaret: -Då blir det inget kontrakt heller....
Jag sa att det måste gå att skicka första fakturan som de flesta andra gör, men det var tvärstopp "inget kort, inget kontrakt".
Till **** fick jag betala med mitt privata kort och ligga ute med pengarna till nästa lön.
Jag tycker bemötandet var anskrämligt och riktigt dåligt. Känner inte för att rekommendera er till någon annan.
Marie-Christine U
Kära kund,
Tack för din feedback.Vi beklagar att du upplever informationen som bristfällig omkring betalning av första fakturan innan du besökte i butiken.Vi kommer kontakta dig för att se hur vi kan förbättra din upplevelse.Med vänlig hälsning Shurgard. 10/23/2019 3:17:51 PM
Anonym
  • true
  • false
  • false
  • false
  • false
De i kassan kunde inte se min inbetalning, och hade inte kollat trots att jag mejlat en screenshot. Jag var tvungen att betala dubbelt för att de inte såg någon lösning för att jag inte gått in via länk, som de inte varit tydliga i. Helt icke-lösningsorienterade, fast det inte var mitt fel den här gången. En av kvinnorna (den mer rutinerade) var schysst och gav mig ett gratis lås till sist, men det fanns ingen lösningsidentifikation what so ever.
Sophie K
Hej! Det var verkligen tråkigt att höra att du inte har haft en positiv upplevelse hos Shurgard. Vi vill definitivt undersöka detta mer ingående. Vi ber dig att mejla ditt kund-ID och telefonnummer till info@shurgard.se så att vi kan kontakta dig. 10/9/2019 6:50:55 AM
* Kampanjvillkor
Faktiska förrådsstorlekar kan skilja sig från ungefärliga storleksangivelser. Var noga med att inspektera förrådet innan du hyr det.
Feefo Trusted Merchant  Fedessa