BÄSTA PRIS. BÄSTA SERVICE.
Meny Menystängning

Shurgard Upplands Väsby recensioner

  • true
  • true
  • true
  • true
  • "half"
Gå tillbaka till Shurgard Upplands Väsby sida

Kundrecensioner

Datum
Betyg
Synpunkter
Anonym
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
yes offcause , yes service was sooo perfect, i we come back again when is needed , thank you
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Enkelt att förstå och proffsigt bemötande
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
xxxxxxxxxx
Anonym
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Mycket bra personal ute på anläggningen. Bra info och svar direkt på frågor. Bra och smidiga lokaler.
Anonym
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Riktigt bra

Grymt bra service!
Anonym
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false

Tack för hjälp

Bra service och atention, de är jättte duktiga på informera och svara frågorna
Anonym
  • true
  • true
  • true
  • false
  • false

Fixa fram fler transportvagnar!

Inget fel på förvaringen men jag tycker inte om att det inte finns tillräckligt med "transportvagnar" på markplanet i Upplands Väsby. Mer än en gång har det inte funnits en enda vagn att tillgå, senast igår. Det blir väldigt jobbigt att bära saker från bilen till förrådet och vise versa.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
ja, absolut.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Helt enkelt perfekt😀
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
Mycket bra
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Absolutely good service she showed me everything how is works I can go ther many time I want a day very secure.
Anonym
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Ända sen jag satte foten första gången inne på kontoret i Väsby så har jag blivit mycket bra bemött. Personalen är serviceminded och ger det lilla extra. Toppbetyg!
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Mycket professionell personal som var hjälpsam
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Snabb o smidig hantering, trevliga personal

Snabb o smidig hantering, trevliga personal
Anonym
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Fast process, friendly personal.
Anonym
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Trevligt bemötande, snabb service. Kommunicerade först bara via e-post, vilket gjorde att jag blev förvånad över att förrådet inte var på markplan som det stod när jag bokade online. Inget större problem egentligen, men lite konstigt.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • false
Bra bemötande!
  • true
  • true
  • false
  • false
  • false

Falsk marknadsföring

Personalen är bra. Men ni som företag är förrådens Ryan Air. Ni går ut med 1kr för första månaden men när man väl är där tillkommer massvis med extra utgifter. Cylinderlås som ni vet att folk inte har liggandes, obligatorisk försäkring och betalning för även kommande månad eller innestående av nuvarande månad. Blev 650kr för mig istället för 1kr.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

seriöst

allting fungerade som förväntat. mottagandet var vänligt oc seriöst
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Mycket gott bemötande av personal :)
Anonym
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true
Engagerad och trevlig personal
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

ett fantastisk ställe att lämna era grejer

Shurgard är affordable, rent, bekväm och har trevliga personal som fixar allt för att ge kunderna en bra upplevelse.
  • true
  • true
  • true
  • true
  • true

Bra kundservice

Jättebra service och information i samband med att vi anskaffade förrådet.
Helt klart kunden i fokus.
  • true
  • true
  • false
  • false
  • false

Briljant personal. Knepiga kampanjer. Massa bra produkter och en skitkass.

Om man ska ha kampanjer så tänker jag att det är vettigt att ha det för alla storlekar på förråd. Jag behövde ett lite större utrymme och bytte, vilket ledde till att jag fick betala nästan 1800 kr för 3 kvm. Kändes sådär. Vidare är en del av produkterna som säljs i butiken något av en besvikelse. Det plastöverdrag som enligt beskrivningen är till en 180-säng räcker inte till det den är avsedd för, inte en chans ens med lite god vilja. Dels är den skapt för någon slags bäddmadrass i tjocklek(?) snarare än en hel säng, och dels är den exakt 2 m lång vilket gör att det blir en öppning på änden när plasten inte når hela vägen runt. Otroligt störande och för mig, som redan var på dåligt humör eftersom det är skittråkigt att flytta, var det droppen som skickade mitt humör över kanten. Det ska sägas att personalen var helt briljanta i hur de hanterade min surhet, och de ska ha heder. Men ändra beskrivningen på den där plastgrejen. Eller gör den större vet jag. Med den briljanta affärsidé som shurgard ändå är så misstänker jag att ni har råd. Ett ledord borde ju vara förenkling, och det verkar genomsyra det mesta i er verksamhet på ett bra sätt. Gör då inte en skitdålig och snål variant av en lösning som kastar allt det på ände och gör kunden förbannad. Kunden vill ju känna att fyfan vad bra det här är. Smidigt och enkelt och jojo lite dyrt, men det är så smidigt så det är det värt. Kunden ska ju inte gå därifrån och vara förbannad över en jävla plastpåse. Det blir ju bara dumt.
* Kampanjvillkor
Faktiska förrådsstorlekar kan skilja sig från ungefärliga storleksangivelser. Var noga med att inspektera förrådet innan du hyr det.
Feefo Trusted Merchant  Fedessa